ناوبری پرش

رزمایش ارتش در جنوب شرق کشور برگزار می شود | موج مدیا | MoojMedia

صفحه اصلی / اخبار / رزمایش ارتش در جنوب شرق کشور برگزار می شود/

رزمایش ارتش در جنوب شرق کشور برگزار می شود

  • 553 ارسال شده توسط علیرضا
  • بدون دیدگاهمتن دیدگاهدیدگاه

امیر تقی خانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به زودی در منطقه عمومی جنوب شرق کشور رزمایشی را برگزار می کند.

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس ، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون روابط عمومی و سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه سلام سردار رادیو مقاومت اظهار داشت: رزمایش ارتش که قرار است به زودی در منطقه عمومی جنوب شرق ایران برگزار شود، در راستای توانمندسازی نیرو های مسلح و ممعانت از هر گونه تعرض دشمن به کشور طرح ریزی و اجرا می شود.

امیر تقی خانی ادامه داد: مجموعه نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه و ارتش در طول سال های گذشته صد ها رزمایش برگزار کرده اند.

سخنگوی ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس ماموریت ذاتی خودش که دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است باید تمرینات متعددی داشته باشد؛ لذا برای اینکه آمادگی دفاعی ارتش دائما احراز شود، این تمرینات انجام شده و طبیعتاً در نقاط مختلف کشور هم باید این رزمایش ها طرح ریزی و متناسب با تهدید ها این تمرینات انجام شود.

وی ادامه داد: امسال این تمرینات جدی تر دنبال شده است؛ به نحوی که این رزمایش مشترک و متمرکز با فرماندهی مشارکت با حضور نیرو های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند هوایی اجرا می شود.

امیر تقی خانی بیان کرد: تردیدی نداریم که اگر در طول سال های گذشته تا به حال سایه جنگ از کشورمان دور بوده، مهم ترین عامل آن، آمادگی دفاعی و رزمی نیرو های مسلح در ارتش و سپاه بوده و این آمادگی هم حاصل نمی شود، مگر در عملیات های عملی و اجرای رزمایش های مختلف.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تلاش می کنیم تا رزمایش ها را مطابق با صحنه واقعی جنگ، طرح ریزی کنیم که براساس آن، نیرو ها در قالب نیرو های مهاجم و مدافع در مقابل هم قرار می گیرند تا بدین وسیله قابلیت های نظامی به نمایش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این رزمایش، پیام لازم را به دشمنان مخابره و خیال هرگونه تعرض به کشور را از ذهن شان دور کند، عنوان کرد: پیام این رزمایش ها برای کشور های منطقه این است که می توانیم امنیت منطقه و آب های آزاد را تأمین کنیم و دیگران هم بدانند که چه ظرفیت هایی در این مناطق داریم؛ قابلیت هایی که می تواند تامین کننده امنیت مردم منطقه و کشور های این منطقه باشد.

امیر تقی خانی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما نیز بدانند جمهوری اسلامی ایران برای حفظ منافع خودش هیچ گونه تعارفی با دشمنانی که خیال تعرض به جمهوری اسلامی ایران را در سر بپرورانند، ندارد.

دیدگاه کاربر

دیدگاه شمانظر شما در مورد

نویسنده: علیرضا

Avatar photo
  • مدیر مسئول رسانه فرهنگی هنری موج مدیا
  • تعداد ارسالی: 36

جدیدترین ها

Categories